תתמקד במוצר

תתמקד במוצר

כולנו,בעלי העסקים ומנהלי החברות מעוניינים להגיע לכמה שיותר לקוחות.גם אתה, בתור יזם המקדם פרויקטים של התחדשות עירונית, מן הסתם תשאף להגיע לכמה שיותר בניינים וועדי בתים דרך פרסום, קשרים, דיוור ישיר, ירידים כנסים ועוד.כל אלא חשובים, אבל האם הם הכי חשובים? לדעתי לא.
 

מהכירותי הרחבה של יזמי התחדשות עירונית, אני יכול לומר בודאות: מה שהכי חשוב זה המוצר.
כוונתי במוצר היא שככל שתשקיעו יותר במוצר שלכם, ולאו דווקא בלשווק אותו, ההסתברות שתגיעו בייתר קלות לבניינים, ועדי בתים ועסקאות חתומות מולם היא גבוהה בהרבה ביחס להשקעה באלטרנטיבות האחרות.מהו המוצר?? סך כל החוויות שהלקוח שלכם ספג מכם לכל אורך חיי המיזם.


הזמינות, ההוגנות, איכות הביצוע, עמידה בלוחות הזמנים, השירות לאחר טופס 4.


אני באמת מאמין שכדאי לך, בתור יזם לנתב חלק נכבד מתקציב השיווק שלך ,אל המוצר בתנאי שהכסף אכן ינותב לשם. זה יכול להיות גימור מרשים יותר,או תיקון ליקויים תוך 24 שעות. כל מה שישפר את המוצר ודרכו את חווית הלקוח (הדייר) יובל את חברת היזמות שלך לבניינים נוספים,ויעניק לה יתרון יחסי מול יזמים שלא השקיעו במוצר כמוך.

אז לסיכום: המיתוג, המיצוב, יח״צ והשיווק - כולם חשובים.אך רק השקעה במוצר תסלול עבורכם את דרך המלך לעסקאות רבות יותר, ובין היתר היא תשפיע באופן ישיר על מיתוג החברה, מיצובה בשוק, יחסי הציבור שלהם תזכה החברה ועל הצלחתה וצמיחתה לאורך זמן.


הכותב הוא מומחה לשיווק נדל״ן, בעלים של חברת השיווק my house
המנהלת ומשווקת מאות יחידות דיור במסגרת התחדשות עירונית.
כניסת יזמים באתר my house
הצטרף לרשימת הדיוור שלנו:
*שם:
*טלפון:
*דוא"ל:
 הודעה:
 אני מאשר/ת קבלת עדכונים