הסיפור שלנו מתחיל בשנת 2007 אז החל שי רונן בשיווק פרויקט המגורים הראשון שלו כמנהל מכירות בחברת אפריקה ישראל מגורים. במסגרת תפקידו נדרש שי לשווק 240 יחידות דיור בשני מגדלים צמודים בשכונת עיר ימים היוקרתית , השוכנת על רצועת החוף של נתניה.
שיווק הפרויקט, שהחל חודשים רבים לפני קבלת היתר הבניה בוצע בהצלחה יתרה ומיצב את שי כמקצוען בתחום השיווק והמכירות. השנים הבאות היו רצופות בשיווק מוצלח של מאות יחידות דיור בכל רחבי הארץ לחברות המובילות במשק - גינדי השקעות, תדהר, צבי צרפתי ועוד.
בזכות הפרויקטים המורכבים אותם נדרש לנהל, יצר שי במהלך השנים מומחיות ייחודית בשיווק פרויקטים למגורים. מומחיות זו הביאה את שי לכדי החלטה להקים את חברת השיווק MY HOUSE.
לצורך כך חבר שי לאיש הנדל"ן ויקטור רייכמן ויחדיו הקימו חברת שיווק שמטרתה אחת:
לאפשר לך היזם, להתמקד אך ורק ביזמות ובהרחבת מצבת הפרויקטים שלך.
שיטת השיווק של MY HOUSE מעמידה לרשות היזם מערכת שיווק טכנולוגית מתקדמת, ניהול מיומן ומקצועי, וכן מימון מלא של כלל תהליכי השיווק והמכירות !
חברת MY HOUSE נחשבת כיום לחברת שיווק הנדל"ן המקצועית והמתקדמת בישראל בתחום תמ"א 38 והתחדשות העירונית. החברה מנהלת ומשווקת עשרות פרויקטים ברחבי הארץ, באמצעות מרכזי שיווק שברשותה.